Laboratorium Przyszłości - 2022

 

Laboratorium Przyszłości

nareszcie w naszej szkole.

 

Oczekiwane pomoce dydaktycznyne zakupione w ramach rządowego projektu “Laboratorium Przyszłości”

są już u nas w Zespole Szkół Specjalnych w Głownie.

Uczniowie z dużym zapałem i zainteresowaniem, ostrożnie pomogli przenieść paczki i pudełka

z wyposażeniem nowego laboratorium do budynku szkoły.

Sprzętu jest tak dużo, że nie wszystkie zakupione rzeczy zmieściły się na stole w gabinecie u Pana dyrektora.

 

nar0001

 

nar0002

 

Na zdjęciach uczniowie Szkoły Podstawowej wraz z Panem dyrektorem Maciejem Lisowskim

oraz nauczycielem Michałem Becherką.

 

 

nar0003

 

Zakupiony sprzęt wzbudził dużą radość u naszych podopiecznych.

Przyczyni się on na pewno do podniesiania jakości pracy dydaktycznej w naszej placówce.

 

nar0004

 

nar0005

 

                Z tak wielu otrzymanych pomocy dydaktycznych niewątpliwie największą ciekawość wzbudził robot kuchenny wielofunkcyjny.

Od samego początku pojawiło się już wiele pomysłów, jak go wykorzystać.

O możliwościach jego zastosowania  na pewno, napiszemy wkrótce...

 

 

 

Laboratorium przyszłości działa na wyobraźnię.

 

 

IMG 20221109 163941

 

Uczniowie klasy 8 zapoznali się z nową pomocą dydaktyczną  – drukarką 3D.

 

 

IMG 20221109 164008

 

Pojawiło się już wiele pomysłów... 

O możliwościach  zastosowania  drukarki 3D na pewno, napiszemy wkrótce.

 

 

IMG 20221007 135405

 

 Z dużym zainteresowaniem oglądali powstawanie  zaprojektowanych przez siebie przedmiotów.

 

IMG 20230209 134141

 

IMG 20230209 134239

 

Nasze prace.

 

Pomiary

 

Na lekcjach fizyki używamy sprzęt zakupiony w ramach projektu.

 

pracownia0001

 

pracownia0002

 

pracownia0003

 

pracownia0004

 

pracownia0005

Tym razem uczniowie wraz z nauczycielem Michałem Becherką

wykorzystując mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami 

dokonują pomiarów długości i szerokości pracowni przyrodniczej.

 

pracownia0006

 

Niektóre części skonstruowanego dalmierza pochodzą z tzw. „odzysku”

dokonanego wcześniej w Szkolnym Warsztacie

prowadzonym pod opieką Bogdana Oskroby.